S500R skrev:Det fyller ut bra.. kör du 35 kan det ta i i skärmarna.
granadadr skrev:S500R skrev:Det fyller ut bra.. kör du 35 kan det ta i i skärmarna.konstigt,, jag har et 47 på min Granada och kör et 35 på mina 8x18" inte ens nära att ta i någonstans och den är sänkt
S500R skrev:granadadr skrev:S500R skrev:Det fyller ut bra.. kör du 35 kan det ta i i skärmarna.konstigt,, jag har et 47 på min Granada och kör et 35 på mina 8x18" inte ens nära att ta i någonstans och den är sänktDet är ju skillnad. Du kör ju tvärt om.
granadadr skrev:S500R skrev:granadadr skrev:konstigt,, jag har et 47 på min Granada och kör et 35 på mina 8x18" inte ens nära att ta i någonstans och den är sänktDet är ju skillnad. Du kör ju tvärt om.nej, ju mindre et desto mer kommer fälgarna UT mot skärmen
S500R skrev:granadadr skrev:konstigt,, jag har et 47 på min Granada och kör et 35 på mina 8x18" inte ens nära att ta i någonstans och den är sänktDet är ju skillnad. Du kör ju tvärt om.
granadadr skrev:konstigt,, jag har et 47 på min Granada och kör et 35 på mina 8x18" inte ens nära att ta i någonstans och den är sänkt