Audi coupé 20v. som jag har tänkt att få runt 550 hk i. blir en s2 motor med drivlina jag ska bygga av. bilen i dagsläget är framhjulsdriven så jag ska bygga om den till fyrhjuldriven.
Motorn sitter i motorstället. de som är tänkt med motorn är *H-profil stakar *titta över kolvar, Dåliga = nya *kammarna från 20v motorn ska i *annat insug, ej bestämt vad *större turbo, ej bestämt vad * nytt grenrör * Nira I7x sprut * och mycke mer kommer.
Mycket jobb! Och du har en s2 som donator.. låter lite onödigt men gissar att s2an är defekt? Hursomhelst kul projekt som kommer följas!
ja de är de, men de är roligt måste ha något och lägga pengar på . köpte s2 motor +drivlina skit billigt bara jag plocka ur de själv. för han ska ha i rs2 motor och drivlina i den karossen skulle egentligen bara byta växellåda på coupen men de sluta med motor byte och mycke trimning ;D
blir lite skit av motorn nu inväntas besiktning på 20ventilarn sen kan jag börja riva ur den motorn och bytta kammar. sen blir de och få hem lite godis till nya motorn