Hej! Vilket bolag är billigast att försäkra en Camaro från 1976? Bilen klassas ju som "veteranbil" och som sådan kommer man ju billigare undan än om man skulle ha en nyare "amerikanare". Frågan är vilket bolag som är billigast? Någon som vet?
Hej! Vilket bolag är billigast att försäkra en Camaro från 1976? Bilen klassas ju som "veteranbil" och som sådan kommer man ju billigare undan än om man skulle ha en nyare "amerikanare". Frågan är vilket bolag som är billigast? Någon som vet?
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Länsförsäkringar betalar jag 2200 till per år för helförsäkring på min Camaro
Jag betalar något liknande för Vetten hos Bilsport & MC.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Chryslern kom jag på kostar runt 4200kr/ år i helförsäkring upp till 1000 mil, behövs eftersom den rullar som åretrunt bruksbil. Ändå hälften så mycket som senaste BMW:n med närmare halva effekten.
Tror de är 1000mil, iaf på Opeln eftersom jag har haft den som bruksbil. Men bor i norrland med garage och grejer så det spelar väl in. Har 6 fordon försäkrade där också :p