3553
Sök

Vad är en schyst bil för er?

148 Inlägg
13 maj 2007
har en schysst bil med rätt utrustning enligt vad ja tycker, jag har köpt min glidarbil och är supernöjd:)

Avstängd
329 Inlägg
13 maj 2007
det är ju i alla fall kul att alla bilar inte är likadana.men mer styling vill man ju se.vägarna kryllar av orginal saab samt volvo över dominerande.dom kan inte trivas i sina bilar i alla fall.men de ju så med svensson

498 Inlägg
13 maj 2007
bilstylarn skrev:
det är ju i alla fall kul att alla bilar inte är likadana.men mer styling vill man ju se.vägarna kryllar av orginal saab samt volvo över dominerande.dom kan inte trivas i sina bilar i alla fall.men de ju så med svensson

Ptja
Min bil är orginal och jag trivs bättre med den än en sönderstylad bil smile

Sedan köper ju inte "svenssons" en bil för de ska stylas o ha sig utan för att köra från A  till B

Höbonde
228 Inlägg
13 maj 2007
Kettunen skrev:
Om jag hade haft en te.x Dodge charger med 500hk i så hade jag struntat i resten. Musik? Får jag ur den mullrande v8an smile
Lyx? Hallå jag är ung o inte 40 år tongue

SÅ JÄVLA BRA SAGT! Dodge Charger är absolut den största drömmen inom bilvärden !wink

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver

Höbonde
228 Inlägg
13 maj 2007
bilstylarn skrev:

Bara en fråga! Trivs man bättre i en bil om den är stylad eller är det bara jag som tycker att man trivs bättre i en bil om den är fin inuti och sköna stolar ?!

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver

81 Inlägg
13 maj 2007
En shysst bil är rätt bil för rätt tillfälle,tex,fullastad bil på väg till landet, skönt med en oöm 745/945 eller Saab eller Opel Eller Mazda,Toyota mm,mm.smile

I Jobbet (byggnads) en snål Caddy diesel fullt med prylar på flaket,tål allt(nästan).neutral

Själavård= Hobbybil ut och kör en sväng bara för nöjets skull (så länge det är tillåtet),man mår som en kung efteråt:big_smile

MVH
Cobra Jet

Svindåre
1 433 Inlägg
13 maj 2007
topptrimmad plastraket eller american muscle big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

perpelle
13 maj 2007
Ingen vanlig bil eller en bil som alla ungdomar har, dvs volvoskit240/740.
Ingen nyare volvo för den delen.

Skiter i utrustning, elhissar och vanlig basic duger. Mer utrustning = mer vikt.
Ska kunna svänga.
17" fälgar räcker.
Inte stylad, behövs inte.

Mao, så är en porsche 944 turbo det givna valet. Kvalité, prestanda och körglädje i ett packet.

Ska försöka byta upp mig till nästa sommar, har en N/A nu.
Senast redigerat av perpelle (13 maj 2007)

1 534 Inlägg
13 maj 2007
*En Jetta(mk2, ja va annars, en mkV??)
*16" breeda tyskfälgar(16x9" bak o 16x8" fram, på en Jetta[Golf])
*Coilovers(H&R/K&W)
*Poly bussningar överallt
*Blå härlig metallic lack
*ABS, A/C, Taklucka, Färddator, Farthållare, DVD, Navi............
*1.8T motor från Audi, borrad till 2L och trimmad till 350+ hk(I en Jetta 1000kg +- 100kg)
*6 vxl låda
*FWD(Screw RWD)
*"Tyskstyling": Takspoiler, bakluckspoiler med M3-liknande stuk, Infinity-kjolar, svarta Projektor-lysen, böse-ögonlock, nätgrill, svarta klarglas lysen mm. mm.)
*Feta Brembo bromsar(315mm fram på 16" fälg?)
*Dubbla slutrör(En på varje sida, inge fake...)
*Nerlackerad
*2 batterier, 1 , 1 kondensator, 8 högtalare, 4 diskanter, 2 bashögtalare, 2-3 slutsteg
*Mkt mer som kan noteras men det blir för mkt....

Blev det för mkt nu?
O just de jag är 20:D

Meister
6 763 Inlägg
13 maj 2007
jetta16v skrev:
*En Jetta(mk2, ja va annars, en mkV??)
*16" breeda tyskfälgar(16x9" bak o 16x8" fram, på en Jetta[Golf])
*Coilovers(H&R/K&W)
*Poly bussningar överallt
*Blå härlig metallic lack
*ABS, A/C, Taklucka, Färddator, Farthållare, DVD, Navi............
*1.8T motor från Audi, borrad till 2L och trimmad till 350+ hk(I en Jetta 1000kg +- 100kg)
*6 vxl låda
*FWD(Screw RWD)
*"Tyskstyling": Takspoiler, bakluckspoiler med M3-liknande stuk, Infinity-kjolar, svarta Projektor-lysen, böse-ögonlock, nätgrill, svarta klarglas lysen mm. mm.)
*Feta Brembo bromsar(315mm fram på 16" fälg?)
*Dubbla slutrör(En på varje sida, inge fake...)
*Nerlackerad
*2 batterier, 1 , 1 kondensator, 8 högtalare, 4 diskanter, 2 bashögtalare, 2-3 slutsteg
*Mkt mer som kan noteras men det blir för mkt....

Blev det för mkt nu?
O just de jag är 20:D

Någen beskrev just sin drömbil:D

Jag har två alternativ..

1. 59 Impala cab. en riktig åkbil med modern drivlina och all modern lyx.

2. Camaro 67 med drivlina från Corvette C6 Z06 som är matad med turbo. Mao en brutal gatbil som åker ifrån de mesta både på bana och rakt fram

330 Inlägg
13 maj 2007
en bil som aldrig krånglar =P

Sök