hej söker lite biligare trimm till min volvo 740-90 b230f. det jag vill är att det inte ska kosta så mycket pengar men lite får det allt kosta . det jag har som ligger o skräpar är en v-kam och rensa katalysatorn och 2,5 efter det med en simons på slutet. sen tänkte jag öppet filter med friskluftsintag. och e85 konventera tänkte jag också.
motorn är servad varje år hos volvo ända fram till jag blev ägare och gubbkörd innan mig. så motorn är väldigt fräch. vad skulle man kunna göra för o få lite mera knuff i den än vad jag har tänkt. mvh
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Folkraceshopen. Körde på deras fs280 kamaxel vassare än Volvos H kam. Bra skillnad vart det. Men inget som går att besikta med. 600 i hc halt på avgas kontrollen fick jag.
Folkraceshopen. Körde på deras fs280 kamaxel vassare än Volvos H kam. Bra skillnad vart det. Men inget som går att besikta med. 600 i hc halt på avgas kontrollen fick jag.
på orginal topp alltså vanlig 530 oplanad funka de bra?
hej söker lite biligare trimm till min volvo 740-90 b230f. det jag vill är att det inte ska kosta så mycket pengar men lite får det allt kosta . det jag har som ligger o skräpar är en v-kam och rensa katalysatorn och 2,5 efter det med en simons på slutet. sen tänkte jag öppet filter med friskluftsintag. och e85 konventera tänkte jag också.
motorn är servad varje år hos volvo ända fram till jag blev ägare och gubbkörd innan mig. så motorn är väldigt fräch. vad skulle man kunna göra för o få lite mera knuff i den än vad jag har tänkt. mvh
Folkraceshopen. Körde på deras fs280 kamaxel vassare än Volvos H kam. Bra skillnad vart det. Men inget som går att besikta med. 600 i hc halt på avgas kontrollen fick jag.
på orginal topp alltså vanlig 530 oplanad funka de bra?