2081
Sök

Längsta rakan Sthlm?

7 Inlägg
22 juni 2014
Trådstartare
Tips på bästa längsta rakan i närheten av eller utanför Stockholm? (typ motorväg eller liknande)
Senast redigerat av Endeavour (22 juni 2014)

303 Inlägg
22 juni 2014
mellan slussen och hornstull finns det en raka, men vad kan den vara 2-3 km du kanske är ute efter längre? smile

7 Inlägg
22 juni 2014
Trådstartare
Det ska va en STOOOOOOOR väg haha (typ motorväg lr liknande).
Men tack ändå smile

DieselAffe skrev:
mellan slussen och hornstull finns det en raka, men vad kan den vara 2-3 km du kanske är ute efter längre? smile

303 Inlägg
22 juni 2014
Endeavour skrev:
Det ska va en STOOOOOOOR väg haha (typ motorväg lr liknande).
Men tack ändå smile

Om du kör från södermalm mot farsta har du en motorväg och raka smile

303 Inlägg
22 juni 2014
Endeavour skrev:
Tack! Ska kolla upp det smile

tror det ska vara nästan helt rakt från gamla stan genom söder och till farsta smile

Forummoderator
9 299 Inlägg
22 juni 2014
E4 utanför Skärholmen. Däremot är det ju alltid trafik där.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

7 Inlägg
22 juni 2014
Trådstartare
Tack så mycket smile
caromania skrev:
E4 utanför Skärholmen. Däremot är det ju alltid trafik där.

957 Inlägg
22 juni 2014
Ska du toppa VETTEN eller tongue

7 Inlägg
22 juni 2014
Trådstartare
Haha nej då, det är olagligt.

Transporter89 skrev:
Ska du toppa VETTEN eller tongue

huh?
10 427 Inlägg
22 juni 2014
Autobahn norrut mot Uppsala & Gävle finns ju annars wink Tycker det är rätt så långa rakor mellan just Uppsala & Gävle.
Senast redigerat av steifan (22 juni 2014)

303 Inlägg
22 juni 2014
eller stockholm-uppsala tongue har för mig att ghostrider kör rätt fort den sträckan

31 Inlägg
22 juni 2014
Värmdöleden har väl sina raka delar. E4 skärholmen/fruängen som caromania nämner (fler-filig fram till botkyrka, så det går att få den rakare än vad kartor visar) eller Nynäsvägen som DieselAffe påpekar, mellan globen och farsta, jag hade dock inte gasat förren vid Skogskyrkogårn. Det är delvist "rakt" längre mot nynäshamn också.

Tänk bara på dina medtrafikanter!
Senast redigerat av Bridgestone- (22 juni 2014)

71 Inlägg
22 juni 2014
Stockholm - Uppsala har ju ghost rider kört. Rekommenderar att du ställer alarm klockan tidigt en Söndagsmorgon om du vill ha lite trafik generellt sätt när du vill maxa på raksträckor big_smile

When you drive a new car, you are trying to be someone. When you drive an old car, you have figured out who you want to be.

35 Inlägg
22 juni 2014
Ulvsunda 8 km rak sträcka

Att köra för fort är ett aktivt val..JAG väljer att köra fortare än angiven hastighet. Med det accepterar JAG även som förare de regler som gäller. Detta innebär att JAG som hastighetsöverträdare är villig att ta mitt straff om JAG kör för fort och fastnar i en kontroll.

7 Inlägg
Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
28 juni 2014
Mellan Haninge och Nynäshamn finns rätt god autobahn. hela sträckan är inte helt spikrak, men de svängarna som finns märks iaff inte i 230 blås i en jaguar.

Sök