Ett drag måste vara godkänt för bilen ifråga, det sitter normalt en typskylt på draget vid köp där det står för vad för fordon det är godkänt för och dess dragvikt. Sen handlar ju detta endast om bilar som är EU-typgodkända, årsmodellen kan jag inte men det handlar om inte allt för gamla bilar iaf.
Ett drag måste vara godkänt för bilen ifråga, det sitter normalt en typskylt på draget vid köp där det står för vad för fordon det är godkänt för och dess dragvikt. Sen handlar ju detta endast om bilar som är EU-typgodkända, årsmodellen kan jag inte men det handlar om inte allt för gamla bilar iaf.
Ja vet ang bilens krav men de är ju frågan vad de måste var för drag. De jag hitta billigt är ett Witter dvs som skruvat mekonomen mfl vilket verkar vara ett kvalitéts drag och en stor aktör. Men då är de frågan om de bara är att köpa och smälla dit eller vad man ska tänka på ?
spillolja skrev:
Har köpt en dragkroksats på ebay från transportsysteme24, bilbesiktningen kommenterade det inte ens en gång
( Golf -2009 )
Köp en och smacka dit bara
Tror ju de är så men känns segt att lägga 1500 kr samt arbetet och sen skiter de sig