Enligt min erfarenhet så är 940 Turbo en mycket trevlig bil! ^^ Har du möjlighet att skaffa dig en fin sådan, gör det! Se till att det är en lite senare modell så du har m90 lådan och en lätt tryckare i grunden så försäkringen är billig Bara byta wg-klocka så har du en ftt sen!
Vilken bil man ska välja beror på vad man vill ha bilen till eller vad man BEHÖVER ha bilen till.
Om du ska köra till och från ett jobb de närmaste månaderna eller åren och det kanske är fem mil åt varsit håll så är det en riktigt dålig idé att köpa en riktigt gammal och törstig bil.
Försäkringar är rejält höga på "coola" modeller, turbomatade bilar, BMW etc.
Vad behöver du bilen till? För att det är kul att köra?
Bilen ska väl mest vara till för att ha lixom glida runt i och om man åker långt typ som på en bilträff därav vill jag ha en drifsäker bil, och en bil man inte behöver skruva i varje helg för bor i lägenhet o ingen tillgång till garage, visst små saker går ju fixa men inga stora saker.
Volvo S90? Komfortablare, fräschare och snyggare än 940, och antagligen är det enklare att hitta ett exemplar i hyggligt skick till skillnad från 850 Turbo.
Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Den där kia'n var fan i mig för jävla ful alltså, s90 njaa vet inte de ja, kanske behåller 740 ett tag o börja med den till man hittat nåt man vill ha,