Vafalls har hänt med detta företag ?
Har beställt otaliga gånger ifrån dem för 2 årsedan och bakåt, la nu för drygt 4 veckor sedan en order på drygt 6 olika produkter alla med markeringen "grönt" för att de fanns i lager. Efter order var lagt sent på kvällen så notera jag inte mer i det, 1 vecka gick och jag fick då ingen orderbekräftelse per mail.
Nu hade det gått drygt 4 veckor och jag började tro att jag inte ens lagt någon order för att det varit så tyst... Så får jag ett mail igår att ordern är skickat men att en restnoterat ett bromsok, ett bromsok som jävligt tydligt visades som "grönt" fanns i lager när jag lade min order.
Frågar givetvis per mail vad som pågår och får detta som svar....
"Vi vänta på att produkten skulle komma in men den kom inte med i leveransen från leverantören
Efter semestern var det så många ordrar att vi inte hade möjlighet att meddela
kan bara beklaga
Mvh
Lasse
Speedparts"
Maken till svar har jag då inte skådat tidigare, under dessa 3-4veckor som jag inte hört något, skulle jag haft möjlighet att beställa bromsoket ifrån en annan leverantör. Visar en att en har produkter i lager, så ska en inte sitta och beställa in varorna i efterhand!
Semester ursäkten håller inte när du jobbar med service, menar han fullaste allvar att de lägger ner hela verksamheten och alla går på semester samtidigt. Och fortfarande tar emot ordrar, utan att meddela kunderna?
Senast redigerat av Jollen (22 augusti 2014)