Det är tyvärr svårt att hitta bra prylar till dem, jag försökte till sambons Mazda 323 för något år sedan men utbudet var mycket begränsat. Hittade inte ens vita blinkers till den.
Har en polare som har en stylad 323.. Men det är inga avancerade grejer... Och han har problem med att hitta nya grejer... Men frågan är om det inte finns några kjolar som kan användas ifrån någon annan bil.. du får ta och sätta dig med lite olika kataloger och sidor och mäta bilens alla mått Vem vet ev kanske du hittar någon bil vars mått stämmer ganska bra och bara behöver modifera dem litegrann för att få dem att passa Good Luck
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Gå in på Mazdaklubben.com och fråga. Det är beroende på vilken modell av 323 du har, som utbudet begränsar sig på. 323 F är exempelvis lite svårare än 323 BG tror jag den heter som återfiins på 323 GT-R.
hallå... ah.. ag har samm problem jag... men jag hittade en sida... med bodykit, dock måste man beställa... och hur lång tid det tar har jag ingen aning om
jag hade en mazda 323f innan hittade typ ingen styling alls till den. och hittade jag så fanns det bara svindyra grejor tex en spoiler för ca 4-5000 Skrotade den och köpte golfen istället
Gå in på Mazdaklubben.com och fråga. Det är beroende på vilken modell av 323 du har, som utbudet begränsar sig på. 323 F är exempelvis lite svårare än 323 BG tror jag den heter som återfiins på 323 GT-R.