Är i full gång att köpa mig en S40 T5 och har hittat en som jag har en liten fundering kring, hoppas att någon här hade någon tanke om det.
Längst bak på sidokjolarna (Båda sidor) så har det blivit lite av ett glapp på några centimeter där "hörn" delen från bakre hjulhus sätts ihop med den långa sidokjolen.
Är detta något att vara orolig för? kommer det bli värre osv?
Vet inte hur länge du haft din men har du märkt av att dom har delat sig mer och mer med tiden eller att det har påverkat något? Annars är det kanske inte något att oroa sig över, kändes bara inte som att det skulle se ut så när jag tittade på den!
Vet inte hur länge du haft din men har du märkt av att dom har delat sig mer och mer med tiden eller att det har påverkat något? Annars är det kanske inte något att oroa sig över, kändes bara inte som att det skulle se ut så när jag tittade på den!
Riktigt tacksam för svar
Nejdå, det är nog ingen risk att det kommer dela sig mer eftersom kjolen sitter fastskruvad det är nog meningen att det där lilla glappet ska vara där eftersom att r-designkjolarna är lite bredare än vanliga