3580
Sök

Min nya BMW 335I M - Performance

2 Inlägg
11 september 2014
Trådstartare
Hejsan. Köpte en tidig julklapp till mig själv igår. Blev en BMW 335I M-performance med lite exklusiv utrustning såsom Harman Kardon högtalarsystem, M avgassystem(viiiiilket ljud smile ) 20-tum m fälgar.
Snart så ska den tyvärr gå på vintervila men jag vill gärna fixa till små saker så att bilen sticker ut ännu mer i mängden. Så vad har ni för åsikter om min nya bil och tips på saker som kan ändras.
Mvh
En glad bmw ägare

Bygger BMW ///M Touring
1 152 Inlägg
11 september 2014
Grymt snygg är den, Grattis! Det var jag som stannade idag och snackade lite med dig.

Kom in imorgon till premiären på spjutvägen 5g,
Utställning mellan kl 18:00-21:00.
Skickar även ett sms på dagen till dig!

Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....

2 751 Inlägg
11 september 2014
oriich skrev:
Hejsan. Köpte en tidig julklapp till mig själv igår. Blev en BMW 335I M-performance med lite exklusiv utrustning såsom Harman Kardon högtalarsystem, M avgassystem(viiiiilket ljud smile ) 20-tum m fälgar.
Snart så ska den tyvärr gå på vintervila men jag vill gärna fixa till små saker så att bilen sticker ut ännu mer i mängden. Så vad har ni för åsikter om min nya bil och tips på saker som kan ändras.
Mvh
En glad bmw ägare

Finns väl väl inget att göra utseendemässigt.

Trim, lätt toning kanske ?

Who Djaa bless no man curse

398 Inlägg
11 september 2014
Ett svart tak kanske kunde vara något? Enkelt att ta bort om du skulle tröttna dessutom. Annars tycker jag den är ganska komplett som den är smile

2 751 Inlägg
11 september 2014
En "uppdatering" du kan göra är att ända till rätt "nm" för bilen smile Står att det är 225nm smile Vilket jag tvivlar. Snarare 400+

Who Djaa bless no man curse

84 Inlägg
11 september 2014
Grattis till en riktigt fin bil. Ända vore väl kanske nå kolfiber drapering på taket eller liknande? Det har jag planerat för min 235 i alla fall sedan lite M - Performance delar gillar de svarta detaljerna riktigt mycket.

Forummoderator
10 576 Inlägg
11 september 2014
Detta får du ta i din blogg eftersom det inte är av allmänt intresse

http://www.garaget.org/oriich/blog

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök