Halloj, började riva isär en Volvo 531 topp jag har liggande fick då se detta hål som visas på bilden. Ska det vara där? Har själv aldrig haft isär en topp tidigare så har inte en susning.
Varför åka skidor när man kan åka spark?
Va ska man upp i backar för när de finns plan mark?
Enligt dom bilder jag hittar när jag Bingar så skall det vara ett hål där, ja.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Det lustiga är att toppen kommer från en fullt fungerande volvo 940.
Det ser verkligen inte ut som ett "fabrikstillverkat" hål...skumt. Hoppas någon kunnig här kan komma och ge svar på tal för nu blev man ju nyfiken.
Nu fick jag svar på vad det är och att det "ska" vara där
Hålet är till för att oljan ska rinna ner från kamlagringen där igenom. Såg eller ser dock lustigt ut, eftersom kanterna inte är släta och fina utan mer som om någon eller något har slagit ett hål där.
Men men, man lär sig så länge man lever hehe
Senast redigerat av VTEx (27 september 2014)
Varför åka skidor när man kan åka spark?
Va ska man upp i backar för när de finns plan mark?