Riktigt tråkigt att höra!! Jag fick själv leukemi när jag var 6år gammal och blev friskförklarad när jag var 11. Så jag vet precis vad ni kommer gå igenom!
Det där bannade dig till nyår. Skärpning! Värdighet och respekt skall stå högt på allas dagordning alltid!
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Tycker denna tråd behöver en bump så att så många som möjligt kan hjälpa denna familj och många andra. Ska bidra med pengar imorgon.
Kämpa!
Vi kämpar på så gott vi kan och lite där till.. En dag i taget!
Munkens skrev:
Riktigt tråkigt att höra!! Jag fick själv leukemi när jag var 6år gammal och blev friskförklarad när jag var 11. Så jag vet precis vad ni kommer gå igenom!
Ja, då vet du precis... Skönt att du blev frisk! Ingen ska behöva gå igenom detta elände!
Jag är ytligt bekant med Julia som startat ung cancer sedan 10 år tillbaka, en helt underbar tjej med massa energi och idéer. Hon och hennes gäng kan ge stöd och erfarenheter som kan vara till stor hjälp.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Jag är ytligt bekant med Julia som startat ung cancer sedan 10 år tillbaka, en helt underbar tjej med massa energi och idéer. Hon och hennes gäng kan ge stöd och erfarenheter som kan vara till stor hjälp.