Är så att jag ska lacka om mina nya fälgar jag fått och vet inte alls vad jag ska ha dom i för kulör och vill gärna ha lite tips på vad man kan ha för kulör som tros sig göras bra på fälgarna till ens bil,
Eftersom du nu har en vit bil så får man väl ha vissa limits på vilken färg man bör välja så det inte skär sig alldeles för mycket. Mitt tips är ju svart som du nu redan har eller lite gråtonat. Vitt eller metallicblått kanske vore något?
Eftersom du nu har en vit bil så får man väl ha vissa limits på vilken färg man bör välja så det inte skär sig alldeles för mycket. Mitt tips är ju svart som du nu redan har eller lite gråtonat. Vitt eller metallicblått kanske vore något?
jo jag har funderat lite smått på antracit grå (lite mörkare gå än det som sitter på den bilden jag postat),
Strumpan skrev:
Dom var ju snygga som dom var Kör med dom ett tag innan du lackar om dem
det är dock för sent dom är redan inne på blästring så jag tänkte försöka få i slutet av denna vecka alt nästa vecka få lackat fälgarna
Lindström skrev:
Tycker också dom var snygga som dom är nu. Annars kan du väl prova med "vanlig silver" eller svart.
Funderat lite smått på silver men jag vet inte, det känns ut på tok för "vanligt" funderat lite däremot på svart m chromefälgbana
Jo guld/guld oxiderade är snygga men jag tycker på 5ekrade med så lite fälgbana som jag har tror jag inte det skulle göra sig så bra, men helt klart värt att funderas på är ju 1-2v innan dom ska lackas
Kalle_Ponken skrev:
Varför inte köra med samma kulör som den bilen ska va i? kanske vore nått?
har redan haft det (då jag hade 17"are), och det vart på tok för mycket vitt, vill ha annan färg för att bryta av: ) EDIT: Vad det blir för färg jag ska köpa är nu bestämmt, om ngn kan hjälpa mig med att plocka hem lite färg är det bara att kasta iväg ett PM så kan färgkod ges
uppdaterar med bild senare efter lack om så önskas