Testade fälgarna fram och tyckte de såg läskigt brett ut men de blev mycket bättre när man sänkte så de ska nog gå
Plockade bort inneskärmarna och valsade skärmarna
blev upp med de på vinden.
har grundat skärmkanterna efter valsningen och eftersom de vart lacksläpp och rost innan så nu e de borta bara vanliga lacken kvar
Kapade ut så att dragkroken går att ha på när addonet sitter där.
tycker det passar riktigt bra
mattade ner och lackerade addonen på sidorna och bak.
kommer nog göra sig bra tror ja
När vi började att grunda fälgarna i helgen (y)
lite suddig bild men dammade lite
alla fyra färdig grundade bara vanliga lacken som fattas och den ska strax på passar på att tacka alla som hjälper till med grejer som lillbrorsan, pappa och Tim som kom i helgen och hjälpte
Sjukt nöjd över de, den riktiga färgen ska på snart och klarlack efter det.. och så börja montera allt sen
Vill knappt visa fälgarna... Men de fick på sig den andra lacken idag.. Och jag måste säga att jag är sjukt nöjd med valet av färg personligen tycker jag att de blev sjukt snygga och längtar tills de sitter på bilen titta å njut
Ser riktigt bra ut med addon, vindavvisare o vingen. Fälgarna kommer göra sig bra på denna
Tackar, aa har ju vart en del slit med den mmhm Jag tror att fälgarna kommer det med förhoppningsvis kommer däcken imon å då blir de hem från skolan å fixa med de å hoppas att de går på fast de e så breda.. sen blir de elmia me godingen på lörda