Trogen aikare här.. går på alla hemma och ca hälften borta matcher (så länge pengarna räcker)
Lictor_200SX skrev:
Jag är djurgårdare. Djurgården är Stockholm STOLTHET
Vart är eran stolthet som ni säger er ha hela tiden? :S ni har ju mest Medgångs supotrar i sthlm.
som en från söderbröder sa till mig.. Tänk om alla som kallar sig för "Djurgårdare" skulle gå på deras hemma matcher, då skulle dom ha slut sålt hela tiden..
säger en sak ''som sooooooom som änglarna kan ni alldrig bli... som sooooom som änglarna kan ni alldrig bli''
100% IFK GÖTEBORG
Änglarna Mot SM-GULD 2006!!
17-sm guld 2-uefa cup guld samt en jävla massa fler vinster och skall man skriva alla dom så blir det många fler inlägg
hahah göteborg suger ju ni ska bara vara glada att ni lyckades sno 4 poäng till av oss på 2 matcher ..
FRAMMÅT IFE!!!!!!! VI ÄR IF ELFSBORG FRÅN BORÅÅÅÅÅS!
ELFSBORG!!
E du go lr? Inge jäkla mögelskadat å sönderregnat lag här inte!!! Om man inte håller på IFK Gbg kan man ju lika gärna lägga ner å titta på fotboll!!!!!
Blev du också idiot efter 2002 som halva Stockholm? Håll er till hockey...
Håll er till hockey?? Som att dom är så jävla mkt bättre där!! haha! Dom ville ju uttöka elitserielagen till 14 eller nåt sånt... Bara för att dom åker ur annars!! Dom är ju fan inte bra på nånting!
Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
säger en sak ''som sooooooom som änglarna kan ni alldrig bli... som sooooom som änglarna kan ni alldrig bli''
100% IFK GÖTEBORG
Änglarna Mot SM-GULD 2006!!
17-sm guld 2-uefa cup guld samt en jävla massa fler vinster och skall man skriva alla dom så blir det många fler inlägg
hahah göteborg suger ju ni ska bara vara glada att ni lyckades sno 4 poäng till av oss på 2 matcher ..
FRAMMÅT IFE!!!!!!! VI ÄR IF ELFSBORG FRÅN BORÅÅÅÅÅS!
ELFSBORG!!
E du go lr? Inge jäkla mögelskadat å sönderregnat lag här inte!!! Om man inte håller på IFK Gbg kan man ju lika gärna lägga ner å titta på fotboll!!!!!
Jadu gick ju bra mot Gefle va??? HAHA!!!!
Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Om man får tro tatueringen i min nacke så är jag djurgårdare :-)
Ang. diskussionen om medgångssupportrar, så kan man väl säga att det kommit fler djurgårdare på matcherna på senare år, men det beror nog snarare på att det är mycket yngre folk som uppfostrats till att bli djurgårdare. När Brajen och gnaget låg i ettan hölls det käften från deras håll om medgångssupport.