hej, du får mäta veven och se hur vev tappar och ramen ligger, sedan som dom skrivit så står det storlek på lagren,men kontroll mät alltid, sedan skall du kolla kastet på veven då den snabbt kan sticka lite när det gått varmt och då får du rikta den,är det orginal mått på veven pch den e fin och det räcker att polera den så rekomenderar jag att du tar dom lagren som finns i 0.0254mm för mer spel,men är din vev omslipad redan så finns ej detta option då får du ant hona upp överfallen på stakarna ett par hundringar och på ramen får du linehona upp lagerspelet lite isf, om du vill ha lite mer spel är orginal,
tänk sedan på att det krävs mer saker att byta efter ett ras man återanvänder aldrig ett gammalt oljekyl som varit med om ett ras,man byter alltid oljepumpen efter ras med, finns lite mer saker att tänka på men dom jag speca nu är ett måste, delar osv om du vill ha prisuppgift på kan jag ge dig via pm även om du vill ha hjälp med ngt annat tex topp arbete,block arbete ja allt som rör din motor.
//M
Senast redigerat av supraturbo (21 mars 2010)