En god vän till mig köpte en Chevrolet 41a cab nyligen som är ombyggd till custom på 70 talet. och har troligen inte gått sedan dess, den är i stort behov av rost lagning i hela golvet och vissa delar av karossen. jag har tagit... Visa mer
Det är väl dags för en liten uppdate, har varit dålig på att ta bilder men bilen är numera registrerad och besiktigad med cheva 350, th700 automatlåda och servostyrning. bilen har även fått en helt nysydd inredning i vitt äkta skinn! så det gäller att vara ren om fingrarna när man sätter sig. i vinter ska bilen plockas ner igen och lackeras i Lamborghini orange (den ni kan se på instrument och motorrum) nästa vecka ska jag göra lite finjustering av bagagelucka och dörrar så då ska jag försöka fixa lite bilder!
Bilen är nu på lackering, och nedplockad igen. Kolla gärna in mitt nya projekt, min egna bil den här gången. En Oldsmobile -53a som ska renoveras och fortsätta kuztomizeraz
En liten smygkik för att väcka intresset för en långt vilande tråd, gubben börjar bli färdig med bilen och bilder på resultat kommer så småningom. om intresse finns