Tråkig.. när allt annat börjar gå bra så är det alltid nått annat som ska strula
Själv köpte jag på mig en e30 också i fredags.. 318is -90.. Sliten i lack o plåt men riktigt fin inredning. Blir inget projekt på den, ska bara snyggas till lite och sen får man se va som händer med den..
Ja lite tråkigt men det ordnar sig men kostar ju en slant Trevligare att du köpt en e30
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Tråkig.. när allt annat börjar gå bra så är det alltid nått annat som ska strula
Själv köpte jag på mig en e30 också i fredags.. 318is -90.. Sliten i lack o plåt men riktigt fin inredning. Blir inget projekt på den, ska bara snyggas till lite och sen får man se va som händer med den..
Det va möjligtvis inte den som kom ut i söndags eller liknande på blocket billigt i Stockholms-området?
Nä.. bor så långt söderut man kommer nästan.. skåneland.. denna har aldrig varit på blocket. Endast 2 ägare före mig sen bilen var ny och det är två som är släkt och lite äldre människor..
Jaha okej, då var det inte den då Det var iallafall en vit 318, lite halvhäckig kanske med 3 enkla 2or för 3 000:- i Stockholm. Hade jag bott närmare hade jag velat hämtat den direkt...
På väg mot Z-Verksta´n och få hjälp med den trasiga vippan i toppen. Dom är betydligt duktigare än mig och det som skulle ta mig en vecka gör dom på några timmar.
Senast redigerat av eastmotorsport (18 juni 2015)
På väg mot Z-Verksta´n och få hjälp med den trasiga vippan i toppen. Dom är betydligt duktigare än mig och det som skulle ta mig en vecka gör dom på några timmar.
Har tittat igenom de flesta av sidorna nu. Arbetet i bagageluckan blev riktigt snyggt och ljudbygget i sin helhet är väldigt inspiriationsgivande måste jag säga. För övrigt har jag alltid gillat e30s och denna var inget undantag!
Har tittat igenom de flesta av sidorna nu. Arbetet i bagageluckan blev riktigt snyggt och ljudbygget i sin helhet är väldigt inspiriationsgivande måste jag säga. För övrigt har jag alltid gillat e30s och denna var inget undantag!
Tackar som tusan. Jättekul att du tagit dig tid att läsa tråden och att bagaget gillas. Tack igen. Ska lägga bilen online idag då nya bilder äntligen har tagits.
Såg att den låg ute på blocket förut. Trist att man inte kan behålla alla, men så är det ju...
Audi_S1Quattro skrev:
tråkigt men så är det ibland. blir det ett nytt projekt nu eller? mvh
Japp, lite tråkigt är det allt. Enda trösten är att man får ett bekymmer mindre med vinterförvaring och dessutom kan sälja av en massa saker som man samlat på sig under åren den vart i vår ägo. Tanken är en Z3a men hoppas vi kan vänta med det ett tag
Såg att den låg ute på blocket förut. Trist att man inte kan behålla alla, men så är det ju...
Audi_S1Quattro skrev:
tråkigt men så är det ibland. blir det ett nytt projekt nu eller? mvh
Japp, lite tråkigt är det allt. Enda trösten är att man får ett bekymmer mindre med vinterförvaring och dessutom kan sälja av en massa saker som man samlat på sig under åren den vart i vår ägo. Tanken är en Z3a men hoppas vi kan vänta med det ett tag
jo det klart. hoppas på ett nytt projekt om det blir av. alltid inspirerande era projekt
De va ju synd å sälja, den som blev så frän! Men som sagt, man kan tyvärr inte behålla allt.... Jag tycker inte Z3 är någon direkt höjdarbil, men ska bli kul att se vad ni kan åstakomma med en sådan. Ja kanske ändrar mig, vem vet?