Hej allihopa!
Som rubriken lyder så införskaffade jag mig en V70R AWD i augusti (2015).
Efter mycket bilaffärer hit & dit så tröttnade jag tillslut & bestämde mig för att köpa en bil jag tänker behålla ett antal år.
Lyckades få min gamla bil såld och i samma veva kom lönen in på kontot vilket betydde att jag kunde börja leta efter en bil i dom högre prisklasserna vilket underlättade en hel del och fanns en hel del bilar att välja mellan.
Tillslut efter lite letande hit & dit lyckades jag hitta "drömbilen" med den ovanliga färgen laserblå!
Började direkt planera lite smått vad som ska göras med bilen som tex. coliovers, byta alla lampor invändigt t dioder, frontläpp, xenon i dim,hel & halv ljus osv..
Såhär såg bilen ut när jag hämtade den!
Kan utav tvekan säga att detta är den bästa bilen jag ägt, så sjukt skön att köra och går som en dröm.
En riktigt blickfångare, sjukt fin i lacken samtidigt som de ligger lite godis under huven, rör på sig sjukt bra när man väl känner för att gasa lite!
Klickade hem lite dioder till alla knappar invändigt i bilen, mätarhuset, acc panelen osv från diodhuset och när jag väl fick hem allting var det bara att börja byta!
Ut med den fula opraktiska original stereon & in med mina JVC så man kan ansluta telefonen istället för att hålla på och klödda med skivor & FM sändare
Mer info kommer inom kort!