Kanske skulle fråga om man fick gå med i bonnmeck;) Allt går ju o fixa med borrmaskin,vinkelslip och en svets...
Började fixa lite med wattlänkstagens infästningar
Andra sidan,dock så brann borrmaskinen bokstavligen upp när de stora hålet skulle borras Kanske är det som så att clas ohlssons 199:- maskiner inte tycker om 65mm hålsågar...
Så här blev de ivf,bara helsvetsa lite till och sätta några förstärkningsplåtar på "baksidorna" på fästena
Körde ett ryck hela natten igen Satte på hjulen o städade upp garaget och nog fan fanns där ett golv:eek:
Och på första gången på 15 år står den på egna hjul!!!
Kan nog funka Bakhjulen få ju ha lite spacers lr bredare hjul eftersom volvo axeln är smalare än mantans nuvarande spårvidd fram Ska försöka mäta upp alla vinklar nu Alla stag är bara punktade ifall jag har gjort nån tankevurpa
Här hamnade de cad ritade plåtarna Är en bit kvar tills färdigt dock Detta för att förstärka där jag tidigare lagat rost Vet att mantorna e ganska veka där så får väl ta de att den kommer väga mer Men så e de ju me bonnsmide
Pga att jag blev blåst på toppen jag lämnade in o betalade för så fick jag ändra inriktning på motorvalet 24v 6:or finns ju inte så många av Så nu fick bruksbilen lida istället Motorn är en v6:a som har en ganska trevlig karaktär Ganska stor med allt runtomkring