3946
Sök

Framvagnskit bmw e46 touring M-Chassi

9 Inlägg
9 mars 2016
Trådstartare
Hej, jag har en touring från 02 med m-chassi, detta fick jag reda på när jag monterade på coilovers då dem icke passade fram neutral

Nu till min fråga, var kan jag hitta ett framvagnskit till m-chassi? Har letat överallt men inte hittat något så är gärna öppen för lite hjälp, kanske är bättre att köpa allt var för sig?? smile

Tack!

mvh /Lukas
Senast redigerat av lukingoo (9 mars 2016)

Ubåtsingenjör
7 327 Inlägg
9 mars 2016
Kollat på www.billiga-coilovers.se ? Hittar du inte på sidan så maila så plockar han fram prylar till dig smile

9 Inlägg
9 mars 2016
Trådstartare
Har redan löst coiloversproblemet med att sätta dit sänkningssats fram och behålla de gamla stötdämparna där.

Det jag söker är något i den här stilen:

http://www.styling4u.se/p/biltillverkar … e8586.html

Tack! /Lukas

Ubåtsingenjör
7 327 Inlägg
9 mars 2016
kolla med claus på clausautoparts smile

9 Inlägg
9 mars 2016
Trådstartare
Ja, får ta och ringa den där claus imorgon! Kollade där en stund sen och dem har ett just sånt kit jag behöver men det fanns inget pris tillgängligt så gissar på att den inte säljs där längre smile Får ta och se imorgon!

Tack för hjälpen!

Ubåtsingenjör
7 327 Inlägg
9 mars 2016
lukingoo skrev:
Ja, får ta och ringa den där claus imorgon! Kollade där en stund sen och dem har ett just sånt kit jag behöver men det fanns inget pris tillgängligt så gissar på att den inte säljs där längre smile Får ta och se imorgon!

Tack för hjälpen!

Har handlat av han flera gånger och han är skit bra att ha och göra med smile

9 Inlägg
10 mars 2016
Trådstartare
Jag ringde honom och kollade, tydligen så har dem han köper in framvagnsatserna från gått i konkurs och tillverkar dem inte mer. Det är bara bärarmarna som är speciella på m chassit resten ska fungera så får väl skippa dem eftersom dem endast går att få tag i från BMW!

Får leta vidare!

Ubåtsingenjör
7 327 Inlägg
11 mars 2016
då hade jag kollat på bildelaronline24.se eller mister-auto.se smile

de två sidor har det mesta och ofta till vettiga priser, bildelaronline24 har alltid levererat på 5 arbetsdagar till mig, mister-auto kan tyvärr ta längre tid ibland och deras kund service är helt otroligt långsam

Sök