Någon som har tips och länkar till billiga sprut till en 2,8liters M30 motor hämtad ur en BMW 528i -87. Planen är att eventuellt använda det i bilcross norge så därför gärna så billigt som möjligt.
Skall datalådan vara så billig som möjligt eller skall den installerade och mappade kostnaden vara så låg som möjligt?
Vad är dina förkunskaper i ämnet? teoretiskt och tekniskt.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Ska helst vara billig i inköp. Box och kabelhärva (ska monteras i en 245). Har kompisar som hjälper mig installera och mappa det då jag inte helt litar på mina kunsaper runt det ännu...
Ska helst vara billig i inköp. Box och kabelhärva (ska monteras i en 245). Har kompisar som hjälper mig installera och mappa det då jag inte helt litar på mina kunsaper runt det ännu...
Billigt och jättebra om du har hjälp som du säger. ~1600kr när jag beställde sist.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-