Vad tror ni? Värd pengarna? När ska stora servicen göras? Nåt speciellt miltal som man brukar byta turbon? Den har aldrig varit trimmad enligt säljaren. ECCn kyler dåligt, bara fylla på gas eller? En 94a bra eller dåligt? Hört att man alltid försöka köpa så nya modeller som möjligt. Dricker mellan 0,8-1,0L enligt säljarn, för bra för att va sant? Milräknaren är bytt, bör jag vara orolig?
kamremsbyte var 12000mil såg att det satt en lapp på en kåpa när den var bytt! Finns alla bespapper o dok om mätarbytet så är det inget bekymmer! Dyrast att laga är ECC:n men man kan inte få allt för dessa pengarna! Ser ut att va en välskött fin orginalare värd att bevara!
Står på MS däck, mindre elektronikfel, saknar radiokod, 22 år gammal, gått 30.000 mil... tja jag vet inte om jag tycker det är ett bra köp. Verkar inte direkt så entusiastskött som säljaren hävdar. Max 5000 hade jag gett, men jag är en snål jäkel.
Nuvarande ägaren har haft den i cirka 1 många. Då han sa att han och en kompis köpte den för att snygga till och sälja. När jag snackar med han så verkar han vara seriös. Men han skrev dock att serviceboken bara visade till 22xxx mil. Brukar en 850 turbo börja krångla vid nåt speciellt miltal? Har en 850 GLT -97, som är i jäkligt bra skick. Tycker ni det är värt att sälja den o skaffa en äldre turbo?