Se till så att du vet att lådan kommer att få plats bara, annars är det nog bättre att kolla på basar som tar mindre plats. Kan inte säga så mycket om basarna i sig, har inte använt eller hört dom.
Hade snackat med LWaudio, dom säljer basarna och alla verkar mer än nöjda med deras kundservice. Dom har även folk som är mycket duktiga på att räkna lådor.
Se till så att du vet att lådan kommer att få plats bara, annars är det nog bättre att kolla på basar som tar mindre plats. Kan inte säga så mycket om basarna i sig, har inte använt eller hört dom.
Hade snackat med LWaudio, dom säljer basarna och alla verkar mer än nöjda med deras kundservice. Dom har även folk som är mycket duktiga på att räkna lådor.
Ja men absolut, tänker sätta mig ner och leta information, mäta skuff osv, så jag ser vad jag har åh röra mig på för jag såg att dem vill helst att man har en låda på 100 liter för en bas, antar att man lägger ihop om man ska ha två st så det blir 200 liter xD
aa jag har hört mycket bra om dem, så jag drar iväg ett mail till dem och ser vad dem har att säga
130L (260L för två) portad hade pmshopen som rek, sen måste du räkna bort volym för basar, lådans väggar, stag, portar och sen steg på det. Så tar en del volym ja
130L (260L för två) portad hade pmshopen som rek, sen måste du räkna bort volym för basar, lådans väggar, stag, portar och sen steg på det. Så tar en del volym ja
oj, det va en hel del att tänka på, men men tur man lär sig något nytt hela tiden men jag tror jag hoppar att bygga lådan själv, lika bra att hitta någon annan som kan göra det. så det blir rätt ifrån början
Allt runt om tar ju upp volym med Bygga lådan är väl inte hyper svårt men att räkna på den är värre. Har du intresse så börja tävla lite, finns många där som kan och det är riktigt trevligt att stå och tjöta lite.
Allt runt om tar ju upp volym med Bygga lådan är väl inte hyper svårt men att räkna på den är värre. Har du intresse så börja tävla lite, finns många där som kan och det är riktigt trevligt att stå och tjöta lite.
aa jag vet inte ja xD bygger jag lådan själv så kommer den bli sne, det kan jag lova ....
ja det är det jag vill göra, har funderat länge på det. så nu tänkte jag börja lite smått och det är alltid kul att träffa nytt folk med samma intresse
Inget att fundera på Åk dit bara det är kul, inga krav på att du måste spela högst, alla är nybörjare nån gång Du behöver bli medlem i svenska bilstereo förbundet å sånt bara (vill jag minas).