2947
Sök

Färdiggjord toningsfilm?

10 Inlägg
11 juni 2007
Trådstartare
Har hört att det ska finnas färdiggjord toningsfilmer för specifika bilar. Redan klippta, utbuktande etc. allt gjort bara att klistra på rutan. Stämmer detta? något tips om något sånt ställe som har det? blir det bra? Har testat med de man får klippa själv (så som Biltemas etc.) och på min 206a så är alla rutorna lite "rundade" och det gör att det blir problematiskt med att få bort alla bubblor. Om det finns färdiggjorda så hade jag tänkt att ge det ett sista försök innan något proffs får göra det.

1 813 Inlägg
11 juni 2007
synd att du inte har lyckats!! vet inte om det finns färdigt toningsfilm efter som då får du ju problem att få ut bubblorna igen?? efter som det e det du har problem med.. lr så lämna iväg bilen till proffsen;)    nej men svar på din fråga det finns plexiglas tror jag det heter man kan köpa för runt 1000:- som man hänger på rutan på något sett tyvärr inte en anning hur dom funkar men där kan man inte göra fel sägs det.. ! ska se om jag hittar någon sida med det så återkommer jag wink

Åk före du så väntar jag på dig där..!

1 813 Inlägg
11 juni 2007
http://www.solarplexius.com/  såg att det finns en tråd här på garaget om det med om du är intresserad utav vad dom skrivit så e det bara söka;)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

Eliminator
1 441 Inlägg
11 juni 2007
Kanske detta du söker?
http://www.solskyddsfilm.org/

mvh Tommy

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

10 Inlägg
11 juni 2007
Trådstartare
tack så mycket för svaren, få se om jag ger mig på dom eller skaffar mig en proffs toning genom en vän. Tror han sa något om 1500 för mina 3 rutor, blir nog mer värt det än att jobba sig med något annat och säkert misslyckas igen tongue

Avstängd
76 Inlägg
11 juni 2007
freestream skrev:
tack så mycket för svaren, få se om jag ger mig på dom eller skaffar mig en proffs toning genom en vän. Tror han sa något om 1500 för mina 3 rutor, blir nog mer värt det än att jobba sig med något annat och säkert misslyckas igen tongue

Måste säga 1500:- var väldigt billigt med tanke på att det är "proffs toning"

RS
886 Inlägg
11 juni 2007
Aydin skrev:
freestream skrev:

Måste säga 1500:- var väldigt billigt med tanke på att det är "proffs toning"

Fick ett pris på 1800 :- för 2st dörrutor och 2st smårutor. Prutade ett par hundringar dock.

Focus RS

Sök