Tjenare får ju ta o starta ett nytt projekt på nya bilen då Saaben blev klar och var mycket uppskattat projekt. Det har ni här ------>http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=299060
Köpte mig en Bmw e92 335i som gått 6500mil.
Kraven när man köpte bilen var motorn 335i,manuell,coupe,vit,taklucka,navigation. Kan varit därför det tog några månader att hitta rätt bil hahaha..
Har grymt mycket planer för han som ni får följa här. Några av dom är.
Ska göras ()
Hemma men ej påsatt (/)
Klart (x)
M-sport exteriört och interiört [M-sport front på än så länge]
Skänkfjädrar/Coils []
Kolfiberspoiler [x]
Allt utbytt ifrån halogen till led [x]
Intercooler [x]
Större oljekyl []
Chargepipe i alu []
Downpipes 3' [/]
Oil Catch Can []
Mhd tuner [x]
Byta ut från cnc till cic navigationen []
Fälgar [] Lägg gärna en kommentar med ett förslag
Uppgradera ljudet [] Ej så överdrivet som Saaben. Denna gång blir det "Snyggt och cleant" ljud.
Slitsade och borrade skivor runtom []
Men det började inte alltför bra... Blev påbackad det första som hände..
Bilen hade inte m-sport o detta är ju ett måste så betalade mellanskillnaden för att få det fram. (Allt original)
Sidkjolarna var grymt tråkiga original och m sport verisionen med så drog hem m3:ans sidkjolar och testmontera och dom satt perfekt, fattas bara lack
När jag ändåså höll på drog jag hem en original m sport bak med som bara behöver lack.
Bilen hade varit ditec behandlad sedan ny så den vart riktigt fräch men nu tar jag över för o få den 100% i lacken.
Dom hade dock misslyckats med ngn fettbehandling mot rost eller vad det är.. och lyckats få det i baklyktan... klantar..
Såhär ska det se ut.... Gå fick sitta i göra rent han ett jäkla tag....
Provade att göra rent skinnet i han ... blev lagom skillnad haha ...
Bild innan spoilern bak åkte på
Blev perfekt inte för mycket inte för lite.
Bytte ut emblem då det fram börjat oxidera så allt fick gå på samma stil som spoilern kolfiber.
Karborre för att hålla regplåten temporärt
Bytte allt i bilen till led såsom regskylt all belysning inuti samt allt fram med.
Ni ska få riktiga bilder på inredning o bil osv hade inte dom på mobilen bara ...
Hare gatt/Klaysson