Hej! Längesedan jag skrev här. Har inte gjort speciellt mycket med bilen, besikta den utan anmärkning sen har jag kört med m50 halva sommarn iaf
Dock går den inte riktigt som den ska, Får felkoder på TPS. Blir att åtgärda de under vinter. Dock kommer det här få ta den tid det tar, dels byta TPS( tar ju typ 2 minuter men ändå) samt resten med bilen. Turbo, chassi osv. Den kommer nog inte ut nästa sommar och nu blir det att den får stå tills den är "klar". Tänker inte skynda på det här något nu då jag kommer börja pendla mycket och inte få så mycket garagetid.
Bytt garaget har jag också, till ett med en torktumlare
Har rullat in den i garaget nu iallafall. får se om vädret tillåter så man kan åka ut å ta några roliga bilder innan snön kommer.
Flumma omkring lite i garaget när jag hade ställt in den och börja spana lite på en kåpa över kylaren.
Gjode en mall i cellplast. Skulle egentligen spacklet den för att inte få så knölig yta, men hade inge spackelspadar i garaget så fick bli att plasta ändå. :doh:
Tejpade med packtejp så de släpper lätt sen.
Spackel, mycket spackel. Får se om den får va så eller om man ska testa gjuta av den bara för att testa
//Erik