Hej! Jag är en extremt o-teknisk grabb som skulle behöva lite rådgivning.
Har x2 GTK XB7- Högtalare som går på juice från väggen, finns det någon möjlighet att koppla in dem i bilen på något sätt? ( Dom har blåtand så skulle ju vara tungt att ha i bilen ). < Länk till högtalare för teknisk information; https://www.sony.se/electronics/stereor/gtk-xb7 >
Inte vill du väl åka runt med ett stort elverk bara för att basen skall dunka?
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Räcker den där till att omvandla 12v till 230v i den mängd att det räcker till att driva de där basarna så är det ett alternativ. Jag är inte så kunnig inom elområdet. Kanske nån annan som kan detta skriver en rad här.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Det verkar inte vara något effektmonster till högtalare så kör på en såndär du. Se bara till att montera fast högtalaren i bilen, för den där vill du inte ha i nacken om du skulle smälla!
Det verkar inte vara något effektmonster till högtalare så kör på en såndär du. Se bara till att montera fast högtalaren i bilen, för den där vill du inte ha i nacken om du skulle smälla!
Vad skulle hända om högtalaren får för lite watt/volt/ampere eller vad det nu kan vara, kan den börja brinna eller bara förstöras?