Hittade ett skogsvrak som ja tänkte väcka till Nytt liv med lite modernt godis så som 2,5litrs Volvo 230 Ställbara Fjäderben runt om mm Med tidens gång så byttes motor ut till en BMW snurra istället
Tack alla ni som har följt mig å varit med å kommentera å följt projektet Det kommer att komma i bilsport nästa nr en liten notis men nästkommande nr blir det ett stort reportage om ni vill se å kommentera mvh Jimmy blom Finspång
Såg den idag på vallåkra.. å jag måste säga att den är ännu bättre i verkligheten! Stoor eloge för att du lagt möda och arbete för den perfekta lacken. Absolut spikrak överallt! Nåt som oftast inte blir så bra på 'räserbilar' med plast och plåtkaross.
Tack alla ni som såg den på vallåkra å som komenterat Kan glädja er med att det kommer mera bilder å film i kommande nr i bilsport vilket nr vet ja inte än tyvärr
Tyvärr så har jag inte sett den i verkligheten men av bilderna i tråden att döma så är det ett suveränt bygge!!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!