26 juli 2013
Trådstartare
Efter ett långt uppehåll så var jag ut till garaget igår för första gången på länge. Kombinationen av jobb och såld bruksbil har ju gjort att jag inte kunnat ta mig så långt senaste månaden. Jakt på nu bil till vardags pågår, men utan framgång än så länge. Men nog om det och vidare till det viktiga:
Fick lite småsaker gjorda och gjorde en liten lista på småsaker som ska handlas så jag kan få lite gjort i helgen med. Har tagit loss stoppningen på instrumentbrädan, men lär köpa lim så jag kan få på den andra som inte är sprucken istället. Sedan är det väl i stort sett dags att montera tillbaks brädan. Passade på att lirka loss stereon som ska ersättas någon gång i vinter är det tänkt. Har börjat lägga i ljudisolering på förarsidan också, men lär ta med mig dammsugaren så jag kan göra rent det sista och lägga på grundfärg innan jag kan göra det klart. Ska bara köpa kabel och en varningslampa så ska jag börja installera riktig spak till OD'n och en lampa, dock inte en äkta Lucas-lampa. Åtminstone inte nu.