2653
Sök

Ändra färg på sony CD

7 Inlägg
22 november 2005
Trådstartare
Hej. Jag har en JVC cd jag vill ändra färg på men har inte manualen kvar. Är det nån som har en & vet hur man gör?
Senast redigerat av mikethebikenr1 (22 november 2005)

764 Inlägg
22 november 2005
Det finns väl manualer på nätet.

TeQuilla

7 Inlägg
22 november 2005
Trådstartare
Å vars då? Jag hittar då inga..

Rekondare
289 Inlägg
22 november 2005
Är det inte ganska lätt då? Typ Meny-Display o.s.v... har så på min panasonic i alla fall smile

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

7 Inlägg
22 november 2005
Trådstartare
Nja. Jag har då tryckt på de knappar som finns men inte hittat nått..

7 Inlägg
22 november 2005
Trådstartare
Tack Tequilla men min cd var nog för gammal för den länken. Cd heter  JVC KD-S611 & fanns inte med..

764 Inlägg
22 november 2005
mikethebikenr1 skrev:
Tack Tequilla men min cd var nog för gammal för den länken. Cd heter  JVC KD-S611 & fanns inte med..

Jag citerar dig!! ""Hej. Jag har en sony cd jag vill ändra färg på men har inte manualen kvar. Är det nån som har en & vet hur man gör?"" Det innebär att du har en Sony, inte JVC... Inte konstigt att du inte hitta den.....*hehehe*
Senast redigerat av TeQuilla (22 november 2005)

TeQuilla

7 Inlägg
22 november 2005
Trådstartare
Hej. Ursäkta att jag skrev fel. Det ska givetvis vara en JVC. Jag har hittat bruksannvisningen på nättet men det står inget om att byta färg på displayen. Kan det verkligen vara så att det inte går. Det har ju ändå funnits en massa år nu?

859 Inlägg
22 november 2005
Det kan mycket väl vara så att det inte går. Alla cd spelare som sålts dom senaste åren kan inte byta displayfärg, även om vissa kan det.

7 Inlägg
22 november 2005
Trådstartare
Det verkar som att tekniken börjar gå bakåt i tiden. jag skruvade i sär fronten å mycke riktigt där satt en grönfärgatt glas. Verkar ju lite knepigt när man hafft bättre grejor förr..

859 Inlägg
22 november 2005
Jag har haft en Cd spelare som hade en displayfärg, radiofunktion, en tre bands EQ och inget mer i princip. Men den är ändå den bästa CD spelaren jag haft. Vissa är ute efter en CD som låter bra, andra en som är "snygg":-)

Tekniken har gått GRYMT mycket frammåt dom senaste åren föresten.

/Theo

8 Inlägg
22 november 2005
Om nu färgen betyder så mycket och om fronten är löstagbar så kan det vara värt och se om du kan köpa en ny med andra färger.

7 Inlägg
22 november 2005
Trådstartare
Ja nu är det inte hela världen. Men jag antog att det skulle gå eftersom det gick på CD-spelare för 10årsen & att det skulle passa bättre med en färg som den övriga belysningen i bilen är. & att sterion är BRA är ju högsta prio givetvis..

Sök