hej hej är inte så kunnig inom det här med billjud så jag tänkte höra vad ni tycker om detta baspaket som ska sitta i en 205 gti som jag troligtvis ska köpa på söndag. Räcker kablarna som följer med tror ni eller ska man köpa det extra? http://www.dbakuten.se/detail.php?item_id=307
Kom gärna med några andra förslag om ni har några men har en budget på ca 2000 kr, inte mer !
Tänkte om folk kunde rekommendera med ngra lagom sköna högtalare som inte är allt för "feta"
Vad har ni för budget ? Vad är det exakt ni letar efter ? Huvudenhet ? Slutsteg ? Bas ? Högtalare ? Vad lyssnar ni på för sorts musik, eller vi kan fråga så här, vill ni ha hi-fi eller kraft ?
budget är på 2000 kr de räcker gott o väl för att få ett hyfsat ljud? annars går de o trycka in en tusing till om de behövs, jag skulle gärna villja ha 2 högtalren i hatthyllan, ev. byta ut sidohögtalarna fram om de behövs? och en baslåda i skuffen vore fräckt o ha, jag lyssnar för mesta dels på rock-pop-trance-dance
budget är på 2000 kr de räcker gott o väl för att få ett hyfsat ljud? annars går de o trycka in en tusing till om de behövs, jag skulle gärna villja ha 2 högtalren i hatthyllan, ev. byta ut sidohögtalarna fram om de behövs? och en baslåda i skuffen vore fräckt o ha, jag lyssnar för mesta dels på rock-pop-trance-dance
För 2000kr och ska ha allt det där så blir det inte bra ljud helt enkelt. Det första jag skulle göra är att köpa en ordentligt HU eftersom det är den som är grunden för bra ljud. Efter det brukar man köpa ett framsystem och ett slutsteg, vissa köper en bas före men det gör man som man själv vill. Jag tycker inte det är behagligt att bara lyssna på bas och knappt höra det andra ljudet.