sir_daniel skrev:
lite skoj att det mer eller mindre bara är volvo ägare som skriver att filmen från tema är bra o resten att den är kass.... säger lite om volvo ägares "krav"
gillar inte heller biltemas solfilm, lilaaktig efter ett tag i solen är bland det fulaste jag vet, bättre att skippa tona bilen då eller köpa lite dyrare o bättre film....
Jag kan bara hålla med dej där att den blir lila aktig efter ett tag, visserligen satte jag biltemas på gummans men det kommer att bytas ut till sommaren... Annars brukar jag använda CFP's film som är väldigt lätt arbetad, men till sommaren funderar jag på att lämna iväg gummans på "proffstoning" helt klart värt dem pengarna...
Den är ganska lättarbetad biltemas med men men det är bättre med en "proffs" film om man har barn eller hundar i bilen för det blir skillnad på värmen. Tar man en billig film så tar den bara bort ljuset å insynen utan att ta bort värmen, och många tror att bilen blir svalare bara det sitter film på rutan men satan vad fel folk har..... Rätta mig om jag har fel....
Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391