Då så, legat i en del och det börjar ta sig
Bestämde mig för att det var lika bra att dra om 95an så att den slipper hänga precis jämte motorn. Va lite dåligt med plats i skenan så fick bli jämte istället.
Det syns ju att man håller på med nått iallafall
(även fast det bara tar 5min att sätta ihop igen hehe)
Satte på lite alu tejp på skölden.
Har lyckats med måtten iallafall, passar precis
Det tar sig med batteri plattan, en kompis var snäll och skrev ut lite plast till mig i sin skrivare med. Smidigt när muttern sitter fast på undersidan så man slipper hålla emot.
Köpte några vinklar så att jag kan montera jord skenan ''ståendes'', kommer underlätta när kablarna ska på sen.
Lite terapi arbete på skenorna, borrning och gängning tar sin stund. Gängade M8 och några M6, funkade bra på den andra skenan så gjorde likadant igen.
Passform ska det va på grejerna.
Blev ganska bra ändå, lite färg på säkrings plasten bara
Fick lite hjälp med dörrarna av några vänner medans jag gjorde annat, ska nog lira lite bättre nu när högtalarna får lite mer volym.
Passade på att göra ett nytt golv med lite bättre passform.
Satte ett par gängade stavar och vagnsbultar mellan batteriplattan och golvet, stagar väl upp något iallafall.
Tänkte att det är bäst att sätta fast grejerna ordentligt med så gjorde ett par vinklar i 4mm plåt.
Svetsa bultar i golvet är nog bäst men det medför en del komplikationer, vinklarna passar bolt on bara att dra i ett par skruvar i hålen där lastkorkarna suttit och sen några skruvar ner i mdf plattan. Har två fäst punkter i bakkant på golvet med men glömde ta kort på dom. Sitter två klossar mellan ''lastbyglarna'' eller vad det kan heta och golvet så att det inte kommer uppåt.
Hade lite missljud och läckage vid fönsterhissen förut men nu är förhoppningsvis det problemet åtgärdat...
Börjar bli dags att installera allt igen, inom en vecka hoppas jag. Tanken är att vara klar i början på april så att jag kan ha premiär på elmia och tävla i 5k
Ny låda hinner jag nog inte få klart innan dess tyvärr så får hoppas att den jag har inte ballar ur vid större effektuttag men det är på g så fort jag är klar med allt annat.