hej, håller på renovera en firma-reklambil. just nu lite rostlagning o renovering av en b20 med lite lagom trim. bilen blir tvåfärgad grön med ribbgrill o andra fälgar. lite mer finns i min presentation.
golvet var bytt vid köp. blir att byta nederkant runt om, både inner o ytterplåt ett jobb som redan gorts ngn gång i tiden men inte rostskyddats efteråt så nu blir det att göra om allt igen.
lägger in lite bilder på några lackade delar till drutten. ojdå, vart inge bra med färgerna här. huven på första bilden är väl rätt ok, den mörka färgen på skärmar o front också men den blå???????????????vad hände här. ska vara som huven på första bilden. nos innerskärm som jag hittade på ebay.
välkommen. en bekant har lackat plåtarna, motorn har jag penslat med 2k billack. ( har sovit några gånger på nattugglan i Mariestad:) .......bra ställe.
välkommen. en bekant har lackat bildelarna, motorn har jag penslat med 2k billack. ( har sovit några gånger på nattugglan i Mariestad:) .......bra ställe.
fikk flashback her - der lå jeg mange ganger når jeg kjørte lastebil mellom oslo og mariestad (80/90 tallet) kjørte noe rullestolgreier og fikk overnatting der med på "lønna" så da måtte man jo bare