Axor skrev:
Maizer skrev:
FireTraXX skrev:
Om det kommer väldigt massa bilar i vänsterfilen då?
Jag vet inte hur du kör, men innan jag lämnat påfarten så kör jag i minst 110km/h.
Det är ju trots allt det den är till för.
Ja då finns det inte mycket att göra, men väääldigt många gånger kommer det inte någon i vänsterfilen, men ändå orkar ni inte gå ut.
Om man ligger på påfarten och ser att där är en stor lastbil på motorvägen, varför kan då inte bilisten anpassa sig så att denne kommer in bakom/framför lastbilen istället, jag vet själv hur de e, ibland släpper man in nån och då helt plötsligt lägger sig bilarna på inner i 90 (om det är en 90 väg) och sen kommer man inte tillbaka i högerfältet, och kvar blir jag i vänster o bromsar upp den andra trafiken, då sitter folk o surar för att man blockerar vägen, när jag försökt hjälpa en annan.... Ärligt talat tycker ja att man inte borde tala om för oss chaufförer om hur lastbilar ska köra om man inte kört själv:/. Då tror jag man har bättre förstålse!
Axor <3
@Maizer:
Varför ska vi behöva anpassa oss efter folk som inte anpassar sin körstil efter gällande regler?
Jag tycker iallafall att dessa bilister ska ta åt sig av klagomålen från kompressorhorn och 6 extraljus...
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.