3428
Sök

USB stereon från biltema?

Skaune
29 juni 2007
Trådstartare
Hejhallå!

Steroegrejjer e jag helt novis på, tänkte ge tjejen en huvudenhet, en pioneer eller liknande, men så blev jag sugen på o byta ut bandaren som sitter i min 740 oxå, o jag e sån att jag inte behöver någe värsting grejjer till mig själv. Men så såg jag att biltema hade en med minneskortläsare och USB uttag för 850:-, finns bättre till lägre pris (netonnet) men inte med usb etc.

Nu till frågan, är de nått o ha och kan man koppla in mobilen via usb och spela musiken därifrån i huvudenheten? har en K610i med 1gb minne. hmm

VAG entusiast
277 Inlägg
29 juni 2007
Axor skrev:
Hejhallå!

Steroegrejjer e jag helt novis på, tänkte ge tjejen en huvudenhet, en pioneer eller liknande, men så blev jag sugen på o byta ut bandaren som sitter i min 740 oxå, o jag e sån att jag inte behöver någe värsting grejjer till mig själv. Men så såg jag att biltema hade en med minneskortläsare och USB uttag för 850:-, finns bättre till lägre pris (netonnet) men inte med usb etc.

Nu till frågan, är de nått o ha och kan man koppla in mobilen via usb och spela musiken därifrån i huvudenheten? har en K610i med 1gb minne. hmm

Jag skulle tro att den är helt okej om man bara vill byta upp sig. Det går säkert. Du får väl fråga på Biltema.

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all

Im Awesome!!
281 Inlägg
29 juni 2007
Åk till biltema och lyssna på den, tycker du att den låtre bra köp den.
JA det går att koppla in mobilen och lyssna från den, men då blir den som ett usb minne och går inte att ringa till (så blev min i af) men ta med dig mobilen och data kabeln å testa... det får man faktist wink

Åk på rätt sätt, åk brett :D

Skaune
29 juni 2007
Trådstartare
Kan man inte ringa till den då? Men då måste den varit i filöverföringsläge väl? Nå jag får väl masa mig dit, tänkte mest det hade varit kanon me mobilen om de funkar! Ingen som har en sådan i sin bil??

Kettunen
29 juni 2007
Trådstartare
Jag själv hade inte satsat på biltemas prylar. Inget emot dom men dom är inte kända för att ha bra kvalite.
Jag hade hellre satsat på en annat märke med samma saker som denna stereo har. Te.x Denver är ett billigt märke o dessutom mycket bättre än biltemas. Eller Roadstar, United mm

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
29 juni 2007
United !?!?!?!?! SKITMÄRKE, allt jag någonsin ägt med det märket har gått sånder ultra snabbt, köp aldrig det märket!

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

Allmänt trevlig.
94 Inlägg
29 juni 2007
Kettunen skrev:
Jag själv hade inte satsat på biltemas prylar. Inget emot dom men dom är inte kända för att ha bra kvalite.
Jag hade hellre satsat på en annat märke med samma saker som denna stereo har. Te.x Denver är ett billigt märke o dessutom mycket bättre än biltemas. Eller Roadstar, United mm

Jag använder mig faktiskt av Denvers modell med usb port och tycker den låter helt okej för de 899:- jag fick ge för den!

http://www.kjell.com

Skaune
30 juni 2007
Trådstartare
Jag tackar för tipset, om man nu inte vill lägga alltför mycket pengar så verkade ju Denvers mycket bättre, såg inte lika plastig ut heller!

Allmänt trevlig.
94 Inlägg
30 juni 2007
Axor skrev:
Jag tackar för tipset, om man nu inte vill lägga alltför mycket pengar så verkade ju Denvers mycket bättre, såg inte lika plastig ut heller!

Det lilla jag hunnit prova den så måste jag säga att den är rätt schysst för sitt pris! Dessutom 1 års garanti om den skulle gå sönder direkt smile

85 Inlägg
30 juni 2007
Jag och en kompis köpte varsin Denver. Jag har CAD-450 eller vad den heter och han har den lite nyare med bluetooth och så.

Båda två funkar iallafall klockrent. Vad som saknas är stöd för svenska tecken och så eventuellt nåt mer som jag inte kommer på direkt.

En kanonbra budgethuvudenhet iaf.

2 Inlägg
30 juni 2007
annars kan du bara köpa en fm1 radio sändare.. den skickar allt från mobilen till stereon från mobilen. de blir även tele genom högtalarna.. skit bra..

Skaune
30 juni 2007
Trådstartare
chamazi skrev:
annars kan du bara köpa en fm1 radio sändare.. den skickar allt från mobilen till stereon från mobilen. de blir även tele genom högtalarna.. skit bra..

Hur funkar det? eller var hittar jag det?

Sök