Knåpat ihop en ”riktigt” downpipe i 3”! Kommer blir 1 ljuddämpare under bilen någonstans så att alla paragraf ryttare osv blir nöjda :p
Även börjat med ”rör front” eller vad man ska kalla de för. Nåt att hänga Inter violer och diverse i.
Letade reda på en intercooler på nätet med hyfsade mått och gjorde en kopia i kartong bara för att få en uppfattning om hur stor den är osv! AUTODOC kartong som fick sätta livet till :p
Även börjat med ”rör front” eller vad man ska kalla de för. Nåt att hänga Intercooler och diverse i.
Letade reda på en intercooler på nätet med hyfsade mått och gjorde en kopia i kartong bara för att få en uppfattning om hur stor den är osv! AUTODOC kartong som fick sätta livet till :p
Skruvade isär motorn jag hämtade nyss, såg väl helt okej ut förutom att den ena staken gått varm och lagret snurrat :p ska lämna iväg staken å se om den blivit oval. Är den fortfarande rund så kör jag med den
Fått en rattstång från en 740i svarvad så lagret passar fint!
Möjlighet att mäta från bakkant till vart hålet börjar och hur stort hål du gjort? Tänkte jag skulle kapa en bit av en skärm för att få en bit och lägga igen tanklocket bak, och då kan man ju lika gärna göra sådär.
Möjlighet att mäta från bakkant till vart hålet börjar och hur stort hål du gjort? Tänkte jag skulle kapa en bit av en skärm för att få en bit och lägga igen tanklocket bak, och då kan man ju lika gärna göra sådär.