Var även förbi min pst häromveckan och han skulle försöka se till att jag får en ny grill på goodwill, ska visa upp bilen v34 för skadereglerare så får vi se vad de blir av det hela.
Och så hamna jag på Meguiars hemsida idag med deras Shining Stars där de väljer ut 5 bilar varje månad som får vara på hemsidan Kika in på http://meguiars.se/shiningstars
Varit dåligt med uppdateringar här men har inte hänt så mycket mer än att jag kör och tvättar nångång ibland... Bilen passera 9000 mil för några veckor sen och står i dagsläget på 92xx mil.
Tidigare i veckan så tog jag tag i en sak som jag tänkt göra ett tag och det var att ta bort skumgummikuddarna innanför framskärmarna som ligger där och samlar på sig smuts och vatten. När jag ändå hade innerskärmen borta passa jag på att rostskyddsbehandla också.
Sjukt snygg du gjort bilen! Saknar min V70II ibland när man ser dessa projekt och saknar V70 Owners gruppen, det finns ju inga vettiga V60 grupper med samma gemenskap som V70 owners. Det tråkiga var med att V70in jag sålde krockades 48h efter att jag sålde den..
Sjukt snygg du gjort bilen! Saknar min V70II ibland när man ser dessa projekt och saknar V70 Owners gruppen, det finns ju inga vettiga V60 grupper med samma gemenskap som V70 owners. Det tråkiga var med att V70in jag sålde krockades 48h efter att jag sålde den..
Tackar Okej ja det är en trevlig grupp. Jasså det var ju inge vidare