kör med endurance-glansen till min... funkar klockrent och håller framförallt mer än en dag. Använder även detta på sambons bils plastdetaljer (och det finns många sånna på den, Cross country-stuk) ser fortfarande ut som den va ny trots ett par år på nacken. E riktigt drygt med .
Kan bara rekommendera alla Meguires produkter och jag har prövat alla andra (antar att jag blir påhoppad nu ) men tycker f-n att dom håller måttet.
Ha de och lycka till
Senast redigerat av imprezzed (3 juni 2009)
"...den som ingen turbo har, han får åka utan bar"
пism●
Jag kör med silikon på tub som jag blandar med silikon sprey. Sen penslar jag på det när jag lägger av däcken för säsongen. Då är de fräscha till vår eller höst. Brukar räcka fint. Varför inte också blanda i lite svart skokräm. Såg att den är silicon baserad också. Ska prova med det nästa gång jag byter däck
Vill bara gratulera till årtusendets trådlyft. 10.5 år är nog rekord!
Tackar Mod. Hittade denna länk precis. Där det var riktigt intressant konversation. Gällande glans och uv skydds produkter för däck/vinyl/gummi. Där man kan säga att den ända gemensamma skyddet kommer från silikon. https://www.bobistheoilguy.com/forums/u … /3421640/4