Uppdatering:
Några dagar senare hittade jag en 02A växellåda med spakställ och svänghjul tillsalu.
Åkte direkt och köpte grejerna.
Koppling inhandlades från DLI teknik sam diverse skruvar för svänghjul och tryckplatta.
För att inte behöva bygga om kopplingen till hydraulisk valde jag att köpa delar från Epytec.
Dock saknade jag bakre växellåda fästet, vilket jag inte hittade löst någonstans. Så det blev att jag beställde en hel växellådan från bildelsbasen med fästet på. Alltid bra att ha en reserv
När jag införskaffade bilen satt det kopior av Porsche GT3 stolar. Jag tyckte att de inte var tillräckligt djupa som jag som är lång hade huvudet uppe i burröret . Så började leta efter andra stolar att montera i bilen.
Hittade ganska snabbt en Sparco Sprint som jag tyckte såg bra ut.
Den köptes begagnad och monterades direkt.
Detta såg ju inte så bra ut så jag fortsatte leta efter ytterligare en och efter nån vecka monterade jag en lika dan stol till passageraren
Dessa stolar är jag grymt nöjd med. Dock har jag byggt om underredet till förarstolen 3 gånger för att sitta riktigt bra, men nu är jag nöjd.
Även ratten byttes ut till Sparco denna beställdes dock ny!
Stolarna som plockades ur byggdes om till spelriggar för simracing en såldes och en till mig själv
Allt för denna gången!