Uppdatering Nu så får man inte så mkt gjort då skolan börjat Men plockade ihop dörren idag och monterade dit skiten. Sedan tillverkades dörrpanelerna fram, men materialet började ta slut så fattas en liten bit på den ena... Hade tänkt åka till biltema imon och köpa lite högtalarmatta till dörrpanelerna men de var tydligen slut i Borås så får vänta med det. Men imon hade jag tänkt börja och fräscha upp pedalställen, och förhoppningsvis så åker instrumentbrädan på i helgen
Uppdatering Nu har Vallen åkt ut ur Garaget efter typ en vecka.. Kände att jag inte kunde/ville göra mer på den. Har lackat den, och monterat tank,drag, alla rutor, lite inredning och de för duga tills allt annat skall monteras ksk blir ett annat renoverings objekt inom snar framtid om vi har tur
Tjenare! En sista uppdatering som vart en aningen sen Bilen såldes tills farsan polare som nu skall färdig ställa bilen så att den blir körbar igen. Jag hade totalt glömt av att jag ens hade kvar bilen tills han frågade ifall jag vilje sälja den