3423
Sök

Nya korgarna på en del köpcentrum

Neerd
1 596 Inlägg
9 juli 2007
Trådstartare
MrTobias skrev:
Hur fräscht är det att dra maten efter golvet? tongue

haha där e ju små hjul under så man drar ju inte det direkt på marken roll

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

fotointresserad
2 307 Inlägg
9 juli 2007
Har sånna här i lilla söderhamn med.. kul å dra efter sig å drifta runt hyllorna med ;D ända tills dom välter tongue

Neerd
1 596 Inlägg
9 juli 2007
Trådstartare
MrJonez skrev:
finns dom endast i coop affärer förresten?

neej de ska ju finnas i massa olika... big_smile

4 506 Inlägg
9 juli 2007
Cobicon skrev:
hmm, känns som total-amerikaniserat... Är du så lat att du inte orkar BÄRA maten du ska tycka in i skallen, så släpa den efter dig hmm

Sannt Sannt. Kan väll visserligen underlätta för dom som har något handikapp, eller är gammla men då finns det ju Kundvagn..

Kan du andas kan du dö.

2 283 Inlägg
9 juli 2007
Vi har sånna i min affär smile

R.I.P. Michael Jackson!

BMW Power
2 362 Inlägg
9 juli 2007
Tycker det är sådan jävla dum idé ändå.. sen får man inte upp korgarna där man kan lägga dom för att plocka upp varorna till kassan? eller har jag missat någon som har lyckats med det? gick inte på Konsum här ute iallafall.. jävla skit korgar big_smile haha

Nää tur att man är ung och inte storhandlar tongue

BMW, bogsering med wire :/

4 506 Inlägg
9 juli 2007
TurboSnigel skrev:
jag väntar på att dom ska uppfinna drive in butiker så man kan ta med sig bilen in på affären   lol

I China eller om det är Japan så finns det afärer där man sätter sig i ett litet "Tåg" som tar dig runt i afären så stannar du när du hittar det du vill ha och lägger i en korg framför dig..

Och i Usa har dom Rulatorer? (Ursäkta Stavningen) för överviktigta personer som inte orkar gå runt i afärena..

Kan du andas kan du dö.

Rörpulare
1 453 Inlägg
9 juli 2007
_Wallis_ skrev:
TurboSnigel skrev:
jag väntar på att dom ska uppfinna drive in butiker så man kan ta med sig bilen in på affären   lol

I China eller om det är Japan så finns det afärer där man sätter sig i ett litet "Tåg" som tar dig runt i afären så stannar du när du hittar det du vill ha och lägger i en korg framför dig..

Och i Usa har dom Rulatorer? (Ursäkta Stavningen) för överviktigta personer som inte orkar gå runt i afärena..

rullator e väl igentligen bara en rullande ställning man håller sig i, Du syftar väl på dom 3hjuliga eldrivna leksakerna, dom heter inte permobil utan nått annat, kommer inte ihåg smile

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

4 506 Inlägg
9 juli 2007
nissan 200sx skrev:
_Wallis_ skrev:
TurboSnigel skrev:

rullator e väl igentligen bara en rullande ställning man håller sig i, Du syftar väl på dom 3hjuliga eldrivna leksakerna, dom heter inte permobil utan nått annat, kommer inte ihåg smile

Sannt Sannt., Mit huvud hänger inte med nu, Det är dags för sängen, Sov så sött Garaget!

Kan du andas kan du dö.

196 Inlägg
9 juli 2007
alex_side skrev:
tänkte höra om det är fler som har hittat de nya "praktiska" korgarna som man drar efter sig på ngt ställe i sverige..den vi hittade var på väla "AGS" här i helsingborg.. lol

http://img469.imageshack.us/img469/1908/dsc00994iv9.jpg

Finns på flera ICA bytiker här i vallentuna.

One life, Live it!

Neerd
1 596 Inlägg
9 juli 2007
Trådstartare
tack för alla svar=D kul att läsa lite vart de finns och vad folk tycker om dem^^sj tycker jag dem gamla är bättre.....

1 174 Inlägg
9 juli 2007
Jodå finns här med i v-ort i sthlm

VAG entusiast
277 Inlägg
9 juli 2007
Finns på Ica Jätten i Trollhättan och så vet jag att Biltema i Uddevalla också har likadana korgar lol
Senast redigerat av pz_racing (9 juli 2007)

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all

Skogs Arbetare
413 Inlägg
9 juli 2007
men om man ratar denna och tycker den är ful, ta en kundvagn, lättare och större.....

Go For It!!

1 703 Inlägg
9 juli 2007
ja, de korg/vagnarna är gay så det skvätter om det.

755 Inlägg
9 juli 2007
dom finns i växjö traktern också skulle inte få för mig att dra en sån efter mig handlar bara det man kan jag i famnen behöver inte mer ung kar och bor själv.. köper lite saker i affären sedan käkar man på pizzeria.. (jag är inte speciellt fet gått ner 15kg sedan jag flyttade hemifrån)

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
9 juli 2007
dom verkar väldigt opraktiska.. varför ändrar på ett koncept som funkar?? ska man handla lite mindre bär man på en såndär korg och ska man handla mer tar man bara en kundvagn.. inte mer med det

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
9 juli 2007
Jag tycker då att de e helt okay. lagom stora å smidiga att dra runt med i den lite mindre butiken vi har i stan, (laholm-coop). Vagn e så otympligt när det e en liten butik å de vanliga korgarna rymmer ju betydligt mindre än denna nya på hjul. Men visst det e ju lite bökigare att packa upp prylarna på bandet i kassan, menmen allting har la för å nack delar....smile

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

Sök