Jassaj skrev:
Inser att man inte får ett vettigt svar.
Om man nu är misstänksam (och någorlunda smart och civiliserad), så be mig i stället i ett PM så kan jag skicka en bild på mitt körkort.
Nä istället så finns det som som måste slänga ur sig omogna syrliga kommentarer, väx upp.
Är det ett pajas forum eller ett fakta forum.
Jag vände mig hit för att jag tänkte det fanns en grym kompetens och för att slipa leta på andra ställen, hade onekligen fel.
Om man tar sig tiden till att läsa mitt första inlägg är jag endast ute att återställa till en 45 km/h, varför? För att den farten passar stadstrafiken bättre = säkrare anser jag.
Moppebilen har några år på nacken och i min värld så kan man säkert tappa några km när ålder och milen rullar på.
Frågan var därför om någon med kompetens här inne om mopedbilar hade kunskap om vad man kan gör för att ”få” tillbaka de extra km.
Har man inget vettigt att tillföra sakfrågan så hål tyst istället inte ett dugg intresserad av era barnsliga inlägg eller moral lektioner.
Med tanke på någras personliga påhopp så skulle jag säga att jag troligtvis är mer ansvarstagande förälder än flertalet här inne.