har haft problem med motivationen till egna projekt väldigt länge nu. Men gnistan kommer tillbaka! Jag lider nog mest av att det är mörkt hela tiden nu så man tappar lusten till allt. Men nu håller jag på att bygga ihop min 945 turbo igen och köpte hem en bil jag ägt tidigare, en ljusblå metallic 745.
Man behöver nog lära sig att har man inte lust så behöver man inte! När lusten väl kommer tillbaka så är vi här å ser ditt snygga arbete och hejjar på dig! snyggt jobbat hittils och kul att du hittar så mycket "nya" delar till den!
Mörker e ett elände,beck svart kl 15,inte konstigt folk deppar ihop...brukar va utomlands länge vintertid,men fick va hemma i år...ser fram emot mer på bygget,gillar hans bilder mm,,
snyggt jobbat, den dagen du fortsätter så är vi här och uppskattar din tråd och det fina arbetet du gör med bilen
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi 80 quattro -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4
Har precis läst igenom hela tråden, jäklar vilket jobb du lagt på en rutten gammal Volvo. Det måste väl ändå vara bland dom första 760 som kom ut på marknaden?
Om du ska bevara orginal och köra PRV6, så är en motor från 88B och framåt att rekomendera. Volvo tog den gamla PRV6an och konstruerade om allt som strulat med den under åren, vilket gjorde den väldigt driftsäker istället. Sen hade ju 760 från -83 B23 ET motor med 173hk om det kan vara ett alternativ?
Undrar väldigt mycket varför du plockade bort krockrören (Sips) från dörrarna. Det må inte vara orginal på tidiga 760, men det är väldigt bra för din säkerhet.