3145
Sök

Blinkers vänster fram funkar inte

113 Inlägg
21 juli 2023
Trådstartare
Hej. Min vänstra blinkers fram på min volvo v70 funkar inte, läste att det kunde varit CEM som har fått vatten i sig, själv tog jag slutsatsen att det kunde varit en säkring men jag kollade i instruktions boken och hittade ingen säkring för blinkers. Någon som har en aning om vad det kan bero på?
(bytte lampa imorses)
Senast redigerat av filipdarius0 (21 juli 2023)

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 240 Inlägg
21 juli 2023
filipdarius0 skrev:
Hej. Min vänstra blinkers fram på min volvo v70 funkar inte, läste att det kunde varit CEM som har fått vatten i sig, själv tog jag slutsatsen att det kunde varit en säkring men jag kollade i instruktions boken och hittade ingen säkring för blinkers. Någon som har en aning om vad det kan bero på?

Trasig lampa kanske?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

113 Inlägg
21 juli 2023
Trådstartare
Vettemannen skrev:
filipdarius0 skrev:

Trasig lampa kanske?

/Benny

Bytte den imorses, ingen skillnad…

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 240 Inlägg
21 juli 2023
filipdarius0 skrev:
Vettemannen skrev:
filipdarius0 skrev:

Trasig lampa kanske?

/Benny

Varför skrev du inte det i första inlägget!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

113 Inlägg
21 juli 2023
Trådstartare
Vettemannen skrev:
filipdarius0 skrev:
Vettemannen skrev:

Trasig lampa kanske?

/Benny

Varför skrev du inte det i första inlägget!!

/Benny

Glömde av det.

* Voff voff *
10 582 Inlägg
21 juli 2023
filipdarius0 skrev:
(bytte lampa imorses)

V70 97-00...?
V70 00-08...?
V70 08-16...?

Det är ingen separat säkring för vänster fram, så då borde mer slockna. Glapp i kontaktstycket eller så är den nya lampan trasig...
Senast redigerat av Brådhis (21 juli 2023)

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

113 Inlägg
21 juli 2023
Trådstartare
Brådhis skrev:
filipdarius0 skrev:
(bytte lampa imorses)

V70 97-00...?
V70 00-08...?
V70 08-16...?

Det är ingen separat säkring för vänster fram, så då borde mer slockna. Glapp i kontaktstycket eller så är den nya lampan trasig...

Det är en 01a, misstänkte nästan det, ska kolla på det snart. Tack för svaren!

6 115 Inlägg
22 juli 2023
Är väl troligen glappkontakt! -Det är det första man ska kolla! Ha på elektronik spray!

Sök