Bilen byggs som brukis. Hoppas kunna bänka 400hk (eller 400whp). Åker 38mm WG, 3" avgas, 8mm Dieselmeken pump och gt3076r. Bör hur som helst flytta sig bättre än originalets 95hk :)
Jag hatar KINASKIT, jävla satans läckande jävla Kinesjävel till bränsletrycksregulator från helvete. Orkar inte lösa det nu, gör det i veckan. Skitgrejer.
Jag hatar KINASKIT, jävla satans läckande jävla Kinesjävel till bränsletrycksregulator från helvete. Orkar inte lösa det nu, gör det i veckan. Skitgrejer.
Råkade ut för lite kinaskit i mitt eget projekt precis Kan man klara sig utan!
Jag hatar KINASKIT, jävla satans läckande jävla Kinesjävel till bränsletrycksregulator från helvete. Orkar inte lösa det nu, gör det i veckan. Skitgrejer.
man ska inte köpa dom billigaste kina grejerna ja körde kina btr på min gamla 945ftt den funka helt ok
Ja verkligen, något som skall ta 10min att skruva ihop tar flera dagar och man blir vansinnig.
MaskinarN skrev:
Råkade ut för lite kinaskit i mitt eget projekt precis Kan man klara sig utan!
Äää jag kör ganska mycket Kina och väljer man sjysta grejer så får man sjysta grejer. Nu köpte jag dock av ett Svenskt företag (vilket jag aldrig brukar) och då får man det sämsta av det sämsta.
TobiasEkstranD skrev:
man ska inte köpa dom billigaste kina grejerna ja körde kina btr på min gamla 945ftt den funka helt ok
Lite sent kanske, men hur har du gjort för att slippa göra konor till grenröret? Ser ut som att man kan spara sjukt mkt plats näml (:
En grenrörsfläns på flera cm tjock som är urgrävd för att fungera som konor. Du slipper alltså egentligen inte problemet med konor som tar mycket plats.
Också väldigt sen men för någon annan som undrar samma sak kanske...
dieselpumpuk.com säljer liknande åtminstone. Dock har dom onödigt dyr frakt, å så kommer tullen därefter å rånar dig. Blir möjligtvis upp mot 3500 kr i slutändan, inte ens värt å tänka på bara för å slippa göra konor.