3690
Sök

Eftermontera farthållare Audi A3

1 Inlägg
för 5 timmar sedan
Trådstartare
#1
Hej jag har försökt hitta en farthållare som man kan installera i min Audi A3 8p facelift 2012.
Men jag förstår inte vilken jag behöver eller hur jag ska göra för alla guider är för samma bil med knappar på ratten och färddator vilket min bil saknar. Eftermontering svarade kryptiskt att det inte fanns något kit till min bil.
Är det någon som vet om det är möjligt att göra detta och vilket kit, om det nu finns ett, som jag behöver?

Mvh David

Fri fart för ett fritt folk!
13 982 Inlägg
för 3 timmar sedan
#2
David_88 skrev:
Hej jag har försökt hitta en farthållare som man kan installera i min Audi A3 8p facelift 2012.
Men jag förstår inte vilken jag behöver eller hur jag ska göra för alla guider är för samma bil med knappar på ratten och färddator vilket min bil saknar. Eftermontering svarade kryptiskt att det inte fanns något kit till min bil.
Är det någon som vet om det är möjligt att göra detta och vilket kit, om det nu finns ett, som jag behöver?

Mvh David
kan vara så att du måste uppdatera flera grejer för att det ska fungera..   tex både färdator  knappar i ratten och komfortdornet.

vet att tex min polo går att montera farthållare och dom utan färdator fungerar inte för då stödjer inte den lägre versionen av komfortdonet detta.

Kör fort så hinner inget hända...


Sök